środa, 29 lutego 2012

Cień do powiek Avon

Dzisiaj przedstawiam wam cień do powiek Super Shock Vivid









kolor cienia to : pink reflects










jak widać na zdjęciach cień aplikuje się za pomocą pędzelka takiego jak jest przy błyszczykach...

cień jest w postaci płynnej (można go pomylić z błyszczykiem bo wygląda tak samo...)

wybrałam cień o kolorze Pink Reflects jest to kolor różowy ale taki perłowy....

aplikacja:

na pierwszy rzut oka widać że cień składa się z dwóch składników według producenta "formuła ta daje mocny kolor" - ja bym nie powiedziała że daje mocny kolor....
jak już napisałam cień aplikuje się za pomocą pędzelka dołączonego do buteleczki, można go porównać do błyszczyka ponieważ błyszczyki są w takich opakowaniach oraz posiadają takie same pędzelki...
Cienie są w postaci płynnej przez co aplikuje się je łatwiej... według mnie trzeba poczekać po pomalowaniu do wyschnięcia zanim otworzy się powiekę co by się cień nie pozawijał w zgięciach oka...

trwałość:

u mnie cień nie zdał egzaminu ponieważ po około 2-3h zrolował mi się na powiekach i pozostał tylko na zgięciach...

zmywanie:

zmywa się super, choć po zmyciu cienia zauważyłam u niego drobinki brokatowe, na oku nie było uch widać a po zmyciu cienia pozostało ich mnóstwo...

ogólne spostrzeżenia:

Cień kolorkiem fajny ale jego trwałość marna,
Jeśli chodzi o aplikacje samego cienia to według mnie można byłoby dodać do cienia jakiś dodatek w postaci kreski linerem żeby efekt był ładniejszy bo goły cień według mnie nie wygląda ciekawie...


a Wy lubicie płynne cienie???






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz